marți, 2 decembrie 2008

Poveste.....hi hi

...hi hi


A rasarit din inima mea azi o poveste.A iesit asa,curioasa,nelinistita si dornica de viata,de afirmare,a iesit azi din inima mea...

I-am zis spionand-o cu ochii amari,hei,poveste nelinistita,n-am timp de tine,de ivirea ta!Povestile sunt pentru copii,cum de iti arde,cum de ma tulburi,acum,aici,nu vezi ca am treaba,cu povestea ta?

Si povestea rade...hi hi..cum rad toti copiii,curios de sprintar... pentru alegerea mea...

Ce mai poveste,gandesc spionand-o...ce vrea de la mine ea azi,cand eu nu am timp nici macar de-un respiro,ca ma ia viata pe sus si ma poarta...ce i-a venit,ce i-o fi venit,sa ma imparta....intre mine si inima mea?

Si povestea rade...hi hi...iar eu.. spionand-o 'nteleg ca de fapt....de la o vreme...si cine stie de ce...eu nu mai sunt eu....care eu?curiosa si sprintara...hi hi...eu azi sunt ivirea, povestirea...azi eu sunt ea....
Iar ea e de fapt ecuatia si solutia mea.

0 comentarii: