sâmbătă, 27 decembrie 2008


Când îmi lipseşti...
Mă plimb printre şoapte;
O perdea de frunze uscate
Mă poartă în viitor.
Mă joc cu liniştea pictată
De trăiri neîmplinite.
Sărutari de soare
Se strâng să-mi încălzească prezentul plin de vise.
O pasăre din ţinuturi magice
Îmi cântă simfonia inimii
Şi adorm purtată pe braţele unui copac
Născut din două lacrimi cristaline.


Când imi lipseşti...
Mă plimb printre nori de flori
Un cor de zâmbete mă întâmpină din nou
Se zbat privirile ce mai caută şi astăzi
Un prezent perfect cu imagini clare
Ce reprezintă dorinţa unei iubiri înălţătoare.
Să simt că pot atinge la infinit
Ceva de atins şi neatins....
O flacără aprinsă din două suflete pereche.
Nu lăsa speranţa să adoarmă astăzi...
Visează că-ţi doreşti
Să ajungi până în adâncul chemării mele.
Te aştept şi azi....la fel ca ieri, la fel ca mâine.

0 comentarii: