joi, 18 decembrie 2008

Am inteles...

Da,am inteles ca in viata,nu poti sa bati la usi inchise decat de doua ori,gandind ca poate prima oara nu s-a auzit bataia,si trebuie sa cauti alte porti care te asteapta deschise, am inteles ca viata este o continua lectie de matematica,in care eu am ramas permanent corigenta,preocupata mai mult sa rezolv problemele celor de langa mine,sa ignor necunoscutele,x,y,z din calea mea sa nu gandesc la"ce-ar fi fost daca.."sa nu ma bucur de "cadouri"fiind foarte atenta la "darurile calului troian" sa nu las inima sa ma conduca,ci sa ascult" vocea"ratiunii,am inteles ca iubirea nu-i reciproca decat in povesti,ca daruind permanent devii un pom cu fructe,din care se infrupta toti si lovesc cu pietre in tine pana te secatuiesc,am inteles ca indiferent de ceea ce credem,nu noi ne facem soarta ci..ursitoarele deci vrem nu vrem suntem fatalisti,am inteles ca sperantele sunt iluzii pierdute,ca visele sunt doar vise ,cu care demonul te ameteste,ca atunci cand te trezesti sa cazi in.....pustiul mintii;am inteles ca trinitatea omului este ratiunea,inima si sufletul,iar cele din urma sunt cele vulnerabile in fata omului care este dominat numai de ratiune si care poate sa distruga sentimentele infiripate in salasul lor...
am inteles .....ca din toate acestea nu am invatat nimic!!!!!

0 comentarii: