luni, 15 decembrie 2008

Ganduri...

Gandurile mele ratacesc aiurea, iar sufletul colinda si el prin lumea larga, undeva deasupra muntilor, undeva departe de luminile care-au impanzit orasul, departe de zgomotele care-ti strapung urechile..departe de frigul care-ti inunda trupul si te face sa tremuri din rarunchi...
...privirea alearga neobosita, cercetand fiecare coltisor de strada, fiecare raza de lumina, fiecare persoana care-mi iese in cale...alearga...cautand linistea, imbracata in haina ei de iubire, increderea, pierduta, redescoperita si iarasi pierduta cu ceva timp in urma, intr-o zona nestiuta...cautand frumusetea intr-o lume plina de masti, de chiciuri si de ura...
...lumea alearga cu ravna dupa tot si toate mai putin dupa fericire, frumusete si iubire...
...nadajduiesc ca voi gasi fie doar si o farama din ceea ce caut...
...imi caut aripile cu care zburam departe de lume, im momentele in care aerul apasator al rautatii, nepasarii si urii ma obosea...
...imi caut clipa de liniste in care puteam sa opresc timpul in loc...in care uratul se transforma tot in frumos... clipa in care puteam sa ma bucur in tihna de tot ceea ce-mi mangaia si alina sufletul...
...ma caut pe mine...incercand sa ma redescopar in fiecare persoana pe care o inatalnesc, in fiecare loc pe care-l colind, fiecare floare pe care o admir... copil pe care-l sarut si-i ofer toata dragostea mea...
...va caut pe voi...pe voi cei pe care-i iubesc... si care mi-au schimbat destinul, intrand la un moment dat in viata mea...
... ii caut pe toti cei pe care i-am cunoscut de-a lungul vietii mele de pana acum, dar si pe toti necunoscutii, cautatori ca si mine ai unor lucruri uitate sau nedescoperite inca...
Eu, caut... sensul vietii...

0 comentarii: