marți, 23 decembrie 2008

Pentru mama

Am luat viata din a ta
Si m-ai simtit pe cand nici nu eram,
In lumea asta ce eu o numesc nebuna
Si tu vedeai ca-ncet cresteam.

La prima mea-ntalnire cu tine,
Cred c-am simtit ce-nseamna "mama"
Vazandu-ti mana ta pe trupul meu
Ce-l mangaia cu firea-i calma.

Incet, incet, am inceput sa cresc,
In fiecare zi alaturea de tine
Si sa invat sa iti spun "mama",
Dar tu mai mult de-un infinit esti pentru mine.

Mi-ai dat viata din a ta
Si tot ce ai mai bun in tine am luat,
Nu ti-am cerut nimic, dar tu mi-ai dat
Mai mult decat incape-ntr-un palat.

M-ai invatat cum sa respect un om,
Cum sa-l iubesc si cum sa-i spun ce simt,
Mi-ai dat curaj cand teama eu simteam
Si imi cereai doar sa nu mint.

Sperai sa nu-ntalnesc vreodata
Minciuna si tradare-n jurul meu,
Dar cand le-am intalnit, mi-ai spus de-ndata
"Mai bine iarta, desi iti este greu".

Sper sa nu ajung vreodata
Sa vad ochii tai albastri
Scaldati de lacrimi de durere
Si sa ramana-n veci ca niste astrii.

Esti pentru mine o prietena si-o mama,
Iar eu sunt pentru tine femeie si copil;
Vom fi alaturi pentru vesnicie
Razand cu lacrimi tandre pueril.

0 comentarii: