marți, 23 decembrie 2008


Iertare


Doamne iartă-mă
Pentru că te-am uitat înainte de a te cunoaşte,
Pentru că te-am pierdut înainte de a te găsi,
Pentru că te-am urât înainte de a te iubi.

De fapt eu
Am murit înainte de a mă naşte,
Am suferit înainte de a mă bucura,
Am tăcut înainte de a striga.

Şi fără să ştiu
Am căzut inainte de a mă ridica,
Am plâns inainte de a zâmbi,
M-am schimbat înainte de a mă înţelege.

Te-am pus
În cumpăna gândirii mai întâi
Înainte de a te primi cu sufletul deschis
Ca pe o floare ce creşte în mine.

Dar acum ştiu
Că trebuie să te văd cu ochii sufletului,
Să te înţeleg cu puterea credinţei
Şi să te primesc în inimă
Fără a te judeca,
Fără a te cerceta
Ci doar a te simţi.

1 comentarii:

Dana spunea...

Sunt superbe poeziile acestea. Iti apartin? Sa mai scrii.Sarbatori binecuvantate, cu bucurie multa! Te imbratisez cu drag.