luni, 15 decembrie 2008

Mica mea scrisoare catre Moshu

Draga Mosule, M-am gandit si eu sa-ti scriu o scrisoare.Dar nu o sa-ti zic ce vreau, ci o sa-ti zic ceea ce nu vreau:
1. Nu vreau sa am masina de lux cu clima si full options.
2. Nu vreau vila cu piscina
3. Nu vreau nici sa castig la loto potul cel mare.
4. Nu vreau sa mai vad atata suferinta in jurul meu si oameni care mor de foame si boli din cauza ca altii traiesc prea bine.
5.Si nu mai vreau nici atata rautate intre oameni. Tot ce vreau....... e sa le oferi celor care nu si-au permis pana acum, un Craciun cel putin fericit cu ceva de-ale gurii pe masa si un mic brad cu beculete si 2-3 bomboane copiilor care nici macar nu au visat asa ceva. AAA.....era sa uit !!!......mai vreau multa sanatate pentru mama mea si...si pentru toti oamenii care au nevoie....dar si pentru cei care nu au.Multumesc lui Dumnezeu pentru ceea ce sunt. Craciun fericit Moshule, tie si la toata lumea. Asta vreau eu!!! Crezi ca cer prea mult?

0 comentarii: