duminică, 7 decembrie 2008

Despre adevarati prieteni sau nu...

Am câţiva prieteni, dar de o vreme doar pe unii încep să-i consider prieteni adevăraţi, pentru că doar unii demonstrează că îţi sunt prieteni. Şi mă bucur nespus că am prieteni şi mă pot baza pe ei, pentru că, dacă unii dintre prietenii mei n-ar exista în viaţa mea, sincer...NU ŞTIU CUM M-AŞ DESCURCA!

Dar am în viaţa mea şi oameni pe care i-am crezut prieteni, dar încep să-şi piardă această calitate. Culmea ironii e că, de o vreme încoace, văd în jurul meu tot felul de prieteni, ai mei sau ai altora, care "ţi-o trag" aşa, ca între prieteni, adica CEL MAI TARE ŞI MAI RĂU!

Prietenii pentru mine sunt acele persoane care-ţi sunt alături la bine şi la rău, sunt acele persoane pe cuvântul cărora te poţi baza şi, mai ales, sunt acele persoane care nu te mint, care au curajul să te privească în ochi şi să fie sinceri cu tine!
Se mai poate crede în prietenie? Eu sunt convinsă că da, depinde mult de cui îi acorzi această calitate!

0 comentarii: