marți, 6 ianuarie 2009

Zambete


Fără cuvinte mari. Doar eu. Eu aşa cum sunt, şi când sunt fericita, şi când sunt trista sau melancolica, şi când mi-e teama sau sunt confuza, ametita sau pur şi simplu plictisita. Nu trebuie să-mi fie teama de franturi, de crampeie. Toata viaţa mea e aşa: franturi de gânduri, crampeie de cer, cioburi de sentimente, bucatele de refren, petale de versuri. Azi e una din acele zile în care îmi găsesc zâmbete în petale de flori. Un trandafir roz-aramiu, un boboc înrourat pe care îl sărut cu ochii şi, indepartandu-i petalele pe rând mă regasesc şi mă descopar. Fiecare petala indepartata îmi oglindeste un zâmbet; atâtea zâmbete diferite am! Mă doare capul şi ametesc, zâmbete melanolice, zâmbete de fericire calma, zâmbete de plictiseala, de drag, de dor de mare, zâmbete de ploaie sau de frunze, zâmbete ciudate, zâmbete sarcastice, zâmbete triste, zâmbete de speranţa sau zâmbete resemnate, zâmbete de iarna, de primăvara, de vara, de toamna, zâmbete galbene, zâmbete roz, zâmbete inlacrimate, zâmbete suspinate, zâmbete pentru soare, zâmbete pentru trecut, zâmbete pentru amintirea unor nopţi oarecare, zâmbete pentru un mesaj, zâmbete pentru o ciocolata, zâmbete de copil, zâmbete tăcute, zâmbete pentru zambetele oamenilor sau zâmbete pentru lacrimile mele. Important e să zâmbesc.

0 comentarii: