vineri, 30 ianuarie 2009

Un vis...un dans...

Am atat nostalgie in mine,incat as vrea ca timpul sa treaca mai repede sau sa fiu doar un fulg de nea ce se topeste in vazduh..vremea cand sub cupola unui vis,dansam si pluteam la gandul ca trandafirii au reinflorit iar eu asemeni lor imprastii dans si culoare in jur este departe..sunt invaluita doar de mreje sinistre ale temperamentului uman ce ma inconjoara , transformate sub forma unui inger negru..ingerul meu alb sta trist, cu aripile frante mai arunca o palida suflare asupra mea doar asa ca sa pot sa mai cred ca nu m-a parasit....si in tot cenusiul din jur imi fauresc un vis in care eu imbracata intr-o rochie "rosu carmin" din matase si cu un trandafir rosu prins in par,dansez singura in mijlocul unei sali goale pline de oglinzi..sala din palatul sufletului meu ..ce vis!..ce dans!

3 comentarii:

Dana spunea...

Ai de la mine o leapsa aici: http://fiifericit.blogspot.com/2009/02/leapsa-de-la-ramona.html Nu pare a fi pe domeniul tau de interes, dar e o mica provocare de a scrie despre ceva oarecum banal. Te imbratisez cu drag, indiferent daca o vei primi sau nu

Mariana spunea...

Câtâ sensibilitate!!!
Abia acum am descoperit blogul tău şi cred că nu îmi va scăpa nimic. :)
Şi fiindcă ai amintit de îngeraşul păzitor, îţi fac invitaţie să contribui la scrierea unei povestiri interactive ,,Povestea unui îngeraş" pe blogul nostru ( suntem o echipă :) ) Te aşteptăm cu drag!

o aripa de inger spunea...

Multumesc pentru vizita Mariana si te astept cu drag.

Dana iti multumesc pentru provocare...o sa ma gandesc si o sa scriu...ai dreptate nu e domeniul meu...dar interesant...