sâmbătă, 3 ianuarie 2009

POT?

Frumusetea oare, poate fi definita?...
Iubirea, poate oare incapea in cuvinte..??
Tot frumosul si minunile ce ne inconjoara...pot fi ele descrise atat de precis?...
Putem, noi, ca oameni...cu posibilitati limitate...sa descriem "minuni"??
Putem oare?..pot eu oare?...
Ce suntem noi...poate, nu am sa stiu...nu am sa pot sa descriu atatea lucruri, oameni, zambete...cate mi-as dori...
...poate, intr-adevar nu am nici un talent anume...poate dragostea pe care o simt fata de oameni... nu se poate descrie...
...poate cuvintele stiu cu adevarat sa taca...sa se inchine...nu stiu... simt cateodata, asa...ca un gand nebunesc, ca o obsesie ca...POT...!!!
Pot sa o fac!
...pot să descriu fiecare om... fiecare zambet... lacrim...rasarit... prin culorile sufletului meu...
...nu va fi un tablou nedescris inca...nu va fi un curcubeu perfect...nici măcar nu va fi, poate, un curcubeu reusit...dar va fi macar o încercare de a picta prin sufletul meu un curcubeu...frumusetea curcubeului din sufletele oamenilor...

0 comentarii: