duminică, 11 ianuarie 2009

Pareri de rau...

Viata noastra depinde de sensul intrebarilor pe care ni le punem si de natura acestora. Frumusetea din noi se ascunde sub un val magic revarsandu-si uneori gratia asupra noastra.Oare cati dintre noi, cei care alcatuim acest univers mai simtim frumusetea din noi? frumusetea sufletelor noastre? Traim intr-o lume plina de rautate, am mai spus-o de multe ori. De mult timp incerc sa scap de acest sentiment, am si reusit o data dar nu peste mult timp am revenit la vechea parere, insa astept in continuare intr-o schimbare a mentalitatii oamenilor, in sensibilizarea sufletelor. Astept in continuare ca aceasta lume sa devina o lume minunata cu oameni minunati. Am o incredere deplina in oameni. Pentru mine, acest lucru a devenit un defect, altii o pot cataloga drept calitate insa mie aceasta incredere in oameni mi-a adus doar suferinta. De ce oare se schimba oamenii intr-un timp foarte scurt atat de mult incat sunt de nerecunoscut? De ce mi se intampla mie sa intalnesc astfel de oameni si sa ma imprietenesc cu ei? Oameni, cu care candva imparteam tot ce aveam, ne impartaseam unii altora gandurile noastre cele mai ascunse, ne ajutam intre noi, ne bucuram impreuna de minunile vietii, eram fericiti. Eram fericiti pentru ca aveam parte de o astfel de prietenie, o prietenie sincera, o prietenie pe care o pretuiam si tineam foarte mult pentru ca aceasta sa nu se destrame si tocmai asta s-a intamplat. Tot ce a ramas acum in decursul anilor din acea bucurie, e tristete, deznadejde si foarte multa indiferenta fata de ceea ce candva a fost cea mai buna prietena. Pentru mine, aceasta prietenie care odata a fost tot ce aveam mai scump pe aceasta lume mi-a comfirmat pentru a nu stiu cata oara ca prietenul la nevoie se cunoaste, si care a sapat in sufletul meu adanci pareri de rau. Ar fi frumos sa imprumutam cat mai mult din firavele firisoare de iarba, petalele albe si roz ale pomilor infloriti primavara, arcuirea fina a florilor si sa le aducem in sufletul nostru. Doar asa sufletul nostru va inflori asemeni florilor de mai si astfel vom fi mai frumosi, mai buni, mai intelegatori. Stiu ca mai exista oameni cu sufletul mare, sensibili la tot ceea ce-i inconjoara si care pretuiesc cu adevarat iubirea.Dar din pacate, sunt prea putini pentru o lume atat de numeroasa.

1 comentarii:

Vilhelm man spunea...

Sunt multe semne de intrebare,
Pareri de rau
Sperante de mai bine.

Sunt sufletele noastre care
Ar modela o lume in mai bine.

Sa auzim numai de bine!