marți, 31 martie 2009

Miracol


Am cunoscut bunatatea fara sa stiu,
Cand incerca sa imi alunge
Frica ce se cuibarise in sufletul meu
Aducandu-mi inapoi dorinta de vis…
Am cunoscut speranta dorindu-mi-o,
Cand am aflat ca viata
O poti trai zambind in fiecare clipa
Fara sa asculti vocea durerii…
Si fiecare bob de viata care plange
Este trecut prin prisma sufletului
Ca o revarsare de drag, de bine
De frumos, de cantec, de lumina…

E in fiecare zi o incercare de a trai
Suspindand de-a lungul
Firelor de iarba care te saruta
Inlacrimate in zori de zi…
E in fiecare dintre noi un gand
De recunostinta
cand primeste prinosul
Miresmei florilor neinflorite inca
Si azuriul vazduhului necercetat…
Si nu poti sa nu arunci
In tulburatoarea fantina a linistii
Ulciorul secatuit al plansului,
Invins de candoarea fericirii.

Se cheama inima si suflet si spirit
Lumina si bezna si ghiata si flacara
Si toate laolalta te cuprind in virtejul
Neasemuit si tainic al miracolului…

0 comentarii: