luni, 23 martie 2009

Ia-mi mana


Ia-mi mana si atingetzi chipul cu ea,vei vedea ca ma va recunoaste…

Ia-mi mana si atingetzi privirea,vei vedea ca aceasta va straluci…

Ia-mi mana si atingetzi buzele cu ea,vei vedea ca va rasari un zambet…

Ia-mi mana si atinge mana ta,vei vedea ca se cunosc…

Ia-mi mana si atinge-tzi sufletul ,vei vedea ca nu te va durea…

Hai sa aruncam gandurile reci si sa fugim spre cea mai indepartata stea…

Hai sa asezam universul in inimile noastre….

Hai sa desenam cu degetul pe cerul senin si sa ne aruncam intr-o mare de cuvinte…

Hai sa ne scaldam in apa limpede in timp ce sentimentele vor aluneca din parul nostru…

Hai sa pasim spre realitate, sa o infruntam tzinandu-ne de mana si vom realiza ca eu nu exist, tu nu existi, suntem doar NOI,si inimile noastre inganand un cantec mult prea cunoscut:”Te iubesc!”

0 comentarii: