joi, 17 decembrie 2009

Ganditi pozitiv!


Pana nu de mult timp credeam ca gandirea pozitiva nu-i de mine, orice incercam sa pun intr-o lumina favorabila mi se parea in momentul urmator ca nu are niciun sens, ca nu va fi niciodata ceea ce eu imi inchipuiam. Cu timpul, mi-am dat seama ca gandirea mea negativa se rasfrangea asupra tuturor lucrurilor din jurul meu. Nici acum nu am incetat sa am unele momente de gandire negativa,chiar atunci cand lumea imi este mai draga .Este greu sa gandesti pozitiv atunci cand nu ai incredere in ceea ce simti, in ceea ce faci, in ceea ce gandesti, insa cu timpul increderea in sine poate fi castigata si aduce foarte multe avantaje, te vezi pe tine cu alti ochi, iar lumea iti pare mult mai luminoasa, totul incepe sa capete un contur bine-definit, care bineinteles atrage dupa sine numai reusite .Insa fara incredere in sine si in speranza ca totul va fi bine(ca se putea shi mai rau) lupta este din start pierduta.
Atunci cand va intalniti cu o situatie grea, delicata, o problema care vi se pare de nerezolvat, intrebati-va ce castigati daca alegeti sa va enervati, sa va stresati, sa va agitati fara scop. Apoi intrebati-va ce castigati daca faceti ceva, daca alegeti sa nu va enervati, daca alegeti sa ganditi pozitiv. Nu-i asa ca viata pare mai frumoase si ca problemele par ca se rezolva mai usor?
Incercati sa va puneti intrebarea (indiferent de ce alegeti): ce castig daca ma enervez?
Va zic eu: NIMIC

0 comentarii: