duminică, 23 noiembrie 2008

NOROCOASA

...deschid fereastra sa iau o gura de aer iar prin acesta gura de aer imi umplu plamanii cu secundele celor din jur secunde pictate in zambete in dezamagiri binecuvantate de iubire inchise printre umbre...
intotdeauna mi-a placut sa ascult oamenii sa-mi intind mana spre a oferi protectie mangaiere
daca intr-o zi privirea , cuvantul meu a facut un suflet sa zambeasca pot sa spun ca sunt o norocoasa...
nu am fugit si nu voi fugi niciodata dupa laude mi-am promis sa fiu asa cum sunt simpla si sincera sa nu joc teatru de dragul altora si e de inteles mastile ma lasa rece nu-mi doresc decat o palma de oameni dar acea palma sa ma iubeasca pentru ceea ce sunt si sa ma accepte asa cum sunt cu bune si cu rele...

Adevarul doare, dar ceea ce ne lasa rani adanci este totusi minciuna...

0 comentarii: