sâmbătă, 2 ianuarie 2010

Lucruri simple...care-mi aduc fericirea

E primavara in sufletul meu si asta desi luna in care suntem nu corespunde. Insa in gradina mea mica ghioceii au indraznit sa isi faca aparitia. La fel de timizi ca si mine. Nu doar pentru asta simt primavara in suflet. O simt fara cuvinte. Pur si simplu. Printre multe conversatii avute azi, una m-a facut sa inteleg si mai mult ca  timpul acordat tie insuti, te face sa gandesti mai frumos sau sa simti cu adevarat viata. Sa-i vezi aspectele pozitive. DA...avea dreptate prietena care m-a ajutat sa ajung la concluzia asta si anume ca :"daca nu mai pierzi atat de mult timp cu oamenii si stai mai mult cu tine reusesti sa simti tot mai mult din ceea ce se intampla in jurul tau....simti pulsul vietii altfel.......oamenii polueaza....asta este adevarul...asta am observat de mult timp....la inceput observam punga de cipsuri, cutia de la tigari, guma de mestecat, doza de bere sau suc......lucruri pe care oamenii le consumau cu placere apoi se debarasau de ambalaj.......si atunci cand sunt mai multi oameni la un loc deja apare poluarea fonica.......apare contrazicerea....apare manifestarea personalitatii fiecaruia........si derivatele". Am citat-o si stiu ca nu se supara pentru ca gandim la fel. Nu am facut-o prea des sau poate niciodata dar vreau sa-i multumesc ca face parte din viata mea. Multumesc esti cu adevarat un curcubeu.
Si pentru tine(stiu k iti place)  si pentru mine si pentru voi :

0 comentarii: