miercuri, 25 noiembrie 2009

Viata poate fi orice...

De multe ori ma trezesc complet dezamagita, inconjurata de probleme carora nu reusesc sa le fac fatza, nu pot sa trec peste ele, si ma asez intr-un colt plangandu-mi de mila…de cat de trista sunt, cat de deprimata, cat de slaba… si parca nimic nu ma poate ridica de jos. Si parca incep sa ma acomodez in postura de victima neinteleasa de nimeni … Dar, se mai intampla ca un sut in fund sa ma trezeasca, sa imi dau seama ca parca dracul nu e asa negru…problemele de multe ori sunt doar in imaginatia mea, pot face si altceva in loc sa imi jelesc prezentul care pana la urma nu e atat de intunecat precum il credeam. Si trec in urmatoarea ipostaza in care sunt convinsa ca pot face orice si bine, pot sa zambesc, pot sa ma concentrez, pot sa cuceresc lumea daca vreau… pot sa fac absolut orice imi propun. Pana la urma viata e un amalgam de stari bune si stari mai putin bune…asta e tot farmecul.

Viata este o sansa … nu o lasa sa se piarda !
Viata e frumusete… admir-o!
Viata este bucurie… gust-o din plin!
Viata este un vis… transforma-l in realitate
Viata este un mister… incearca sa-l descoperi!
Viata este tristete, treci peste ea !
Viata este o lupta, accept-o !
Viata este dragoste… bucura-te de ea !


“ Traieste-ti clipa , caci clipa-I viata ta !



Ce e viata pentru voi?

0 comentarii: