marți, 17 februarie 2009

Incredere...


Cel mai rau lucru pe care ti-l poate face cineva este sa te faca sa crezi ca poti avea aripi. Atunci incepi sa visezi, sa crezi ca vei putea zbura. Adevaratul zbor se afla intre doua visari... cautarea este mai frumoasa decat zborul in sine. Cateodata poti zbura si fara aripi, zbor ce nu dureaza decat o clipa, atat cat speram. Uneori oamenii din jurul meu m-au dezamagit... poate a fost doar vina mea. Dar oare unde am gresit? Acordandu-le atentie? Aratandu-le ca imi pasa, ca stiu sa ascult? Aratandu-le cat de mult tin la ei? Sprijinindu-i mereu? Noi facem alegerile... uneori bune, alteori gresite, dar acest lucru il aflam o data cu trecerea timpului. Ii alegem pentru ceea ce par a fi...cateodata insa, ne ranesc sufletul. Ranile sufletului se acopera, dar nu se inchid; mereu dureroase, mereu gata sa sangereze cand le atingem, ele raman in inima vii si deschise. Am invatat ca nu timpul le vindeca... ci oamenii, prin dragoste. Inca mai am incredere in ei.Mereu mi-a fost teama sa nu dezamagesc. Mereu mi-am spus ca nu am decat o viata de trait, dar mi-a fost frica sa-mi iau viata in maini. Ma intreb cum ar fi aratat viata mea daca as fi avut mai mult curaj? Viata iti ofera multe, depinde de tine ce alegi, ce stii sa iei, fara sa regreti si sa fii nefericit. Curajul este o lectie grea a vietii... deciziile pe care le luam sunt expresia vie a eului nostru, dar de multe ori ele devin dezamagiri. In final, ramane parfumul gandurilor ce se evapora, in timp ce viata ta o ia pe un drum paralel cu tine, pentru ca ti-a fost teama.Curajul este o frică ce şi-a spus rugăciunile. Am vrut iubire... dar am uitat sa cer... vesnic am oferit. Poti oare sa te inalti daca nu poti sa zbori? Mi-e teama sa nu pierd tot ce mi-a mai ramas. Am incetat sa cred in vorbe, cuvintele fara fapte nu au nici o valoare. Trairi intense, ganduri, sentimente le-am ferecat pe toate... ma rog ca macar cheia sa n-o fi aruncat. As dori sa simt cum caldura dezgheata suflete reci, pierdute in ceata deasa. Voi stii ca am sperat si n-a fost in zadar... ca tot ce port in suflet a capatat un rost. Si poate atunci durerea, teama si suferinta le voi lasa in noapte... voi fi insufletita si voi continua sa sper aici, sau poate in alta viata.

0 comentarii: