joi, 26 februarie 2009

Durerea...


In noptile cu luna plina,stau si numar stelele care-mi soptesc ce-nseamna sa poti simti ca traiesti...
A trebuit sa strabat jumatate din viata,pentru a descoperi lucruri,despre care nu stiam nimic odinioara.E adevarat ca spatele meu e incovoiat de cat trecut si viitor poarta...
uneori doare...
Si incerc sa-mi transmit ca exista prezent,dar nu mai are loc sa-si faca un culcus...e prea plin de trecut si...am atata viitor incat,simt nevoia sa-l impart!
Descopar ca umerele pe care incerc sa-mi odihnesc gandurile, sunt doar umbre...
...nu doar noaptea visez...si nu doar noaptea,aburii ce se ridica deasupra pamantului,dupa ploaie,imi spun ca exist...
Cateodata...voci de dincolo de moarte imi spun sa traiesc,sa traiesc cu toata puterea fiintei mele!Imi spun sa impart tot ce duce sufletul asta , vesnic tanar...
Si eu...traiesc!!!
Imi place atat de mult sa traiesc!
Imi place sa merg pe strada zambind si adunand...viata!
din privirile oamenilor...din verdele copacilor...din rasetele unor copii zgomotosi...din mireasma florilor tarzii... totul imi ofera...totul.
...si ce daca inlauntrul meu e durere...????????
incerc s-o las aici...printre randuri...si un zambet trist imi fulgera fata...
doar eu stiu ca e trist.

0 comentarii: