joi, 11 decembrie 2008

Regret....

Ce as regreta daca as sti ca maine nu voi mai fi....Daca maine as muri,as regreta ca...

...in fiecare dimineatza,ce incepusem sa o consider monotona si cu aceleasi nuantze,nu am tras draperia sa ating razele Soarelui ce anuntzau o noua zi...

...ca nu am vrut sa imi inaltz privirea si sa vad ca Cerul fie innorat fie senin,imi ofera un zambet...

...ca nu am avut curajul si nici puterea sa zdrobesc stralucirea Soarelui,lasandu-I lacrimile sa-mi scrijeleasca sufletul....

Dar cel mai mult as regreta ca....

...am spus asa de rar prietenilor cat de mult ii apreciez

...de mult prea putzine ori le-am multzumit celor apropiatzi mie pentru cat de mult si-au pus amprenta asupra existentze mele...

...ca atat de rar am fost gata sa port povara aproapelui meu...

...ca as fi putut de mult mai multe ori sa sadesc un zambet,sa aduc o bucurie in viatza cuiva....

Regret ca inca nu am invatzat ce inseamna sa traiesc...dar tocmai pentru ca exist,inseamna ca pot invatza,inseamna ca acum ma pot duce la Viatza,trebuie sa ma duc,sa aflu ce se afla dincolo de o banala dimineatza in care ma trezesc...doresc sa deschid fereastra si sa privesc dincolo de nori...si apoi sa nu vreau sa o mai inchid...

...Si voi incerca sa imi odihnesc privirea in sufletul oamenilor...

...Si voi incerca sa imi pictez zilele,akum am paleta de culori ce pana nu de mult era undeva,ratacita...

...Si poate Curcubeul imi va zambi....

....Si poate lumina divina se va face simtzita in Universul meu....

0 comentarii: