miercuri, 10 decembrie 2008

Despre falsitate...

E ceva timp de cand ma infrunt cu ea. Si incerc sa inteleg situatia sau, mai bine, persoana. Si nu reusesc.
Am avut doua prietene, si zic ca am avut pentru ca de o buna bucata de vreme ma dezamagesc profund...
Am impartit atatea bune si atatea rele incat ajunsesem sa cred ca nimic nu va mai putea sta in calea relatie noastre, care avea sa fie o relatie sincera si in care ne puteam baza in absolut orice moment una pe cealalta. A venit un moment, care nu stiu cand a fost, si mai ales nu stiu de ce a venit, in care lucrurile nu au mai fost asa si inca nu stiu de ce...
As prefera insa sa vina acea zi din viata mea in care voi primi raspunsurile la toate intrebarile mele si in care voi putea sa reiau o relatie frumoasa, care sa continue doar asa, frumos, senin, cu bune si cu rele, dar intotdeauna cu rezolvarile la indemana, fara ascunzisuri, fare nemultumiri nerelatate, fara fatisuri si mai ales fara vorbe grele pe la spate...

0 comentarii: